Klantenservice

Kunnen wij je helpen?
010 - 285 71 77

Winkel is gesloten: mail ons
Winkelwagen

Bestellen

De artikelen die we op onze website aanbieden zijn meestal op voorraad. Of dit echt het geval is, kun je zien aan de status van de beschikbaarheid. Als een artikel niet of beperkt leverbaar is, dan zie je dat in je winkelwagentje. Tijdens het bestelproces doorloop je verschillende fases, die we hieronder bespreken.

1: Winkelwagen

Door op 'in winkelwagen' te klikken wordt het geselecteerde artikel in je persoonlijke winkelwagentje geplaatst. Vervolgens heb je de keuze om meerdere items van dit product te bestellen, verder te winkelen of de volgende stap te nemen door op ‘Ik ga bestellen’ te klikken.

2: Gegevens

Om in onze webshop producten te kunnen bestellen, is het noodzakelijk dat je je eerst registreert. Hierdoor zijn we zeker van een correcte levering. Als je al een account hebt, dan kun je hier inloggen.

3: Levering en betaalwijze

In deze stap heb je de keuze uit drie opties: bezorging via PostNL (gratis vanaf €50), de bestelling ophalen bij een PostNL Pakketpunt (gratis vanaf €50) of de bestelling ophalen in onze Megastore in Rotterdam (gratis). 

Bij de keuze voor bezorgen via PostNL is het naast bezorgen overdag, ook mogelijk om voor avondbezorging te kiezen. PostNL bezorgt dan tussen 18:00 en 22:00 uur bij je thuis. Als je liever zelf een moment kiest, is ophalen bij een PostNL Pakketpunt ook mogelijk. Meer over levering.

Maak hier ook de keuze tussen de betaalmethodes iDEAL, Apple Pay, Paypal, betaling met je creditcard of met Bancontact/Mister Cash.

5: Betaling

De betaling van de producten wordt verzorgd in samenwerking met je bank of creditcardmaatschappij.

Wanneer wij de betaling succesvol hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat de bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending.