Klantenservice

Kunnen wij je helpen?
010 - 285 71 77

Vandaag open tot 18:00

Informatie

Veelgestelde vragen

Hoewel we er alles aan doen om zo veel mogelijk informatie te geven op onze website, kan het natuurlijk voorkomen dat je een vraag hebt. In dat geval kun je ons altijd bellen (010-2857177) of contact opnemen met de klantenservice.

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen:

Ik heb mijn bestelling online afgerekend. Kan ik deze nog wijzigen?

Zodra je de factuur ontvangen hebt is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Als de bestelling volledig op voorraad is, gaan wij namelijk direct aan de slag.

Als je iets vergeten bent te bestellen kun je een extra bestelling plaatsen. Wanneer je bestelling nog niet verzonden is en je wilt er onverhoopt vanaf zien, neem dan contact op met onze klantenservice. Na ontvangst van je bestelling kun je gebruik maken van onze retourprocedure.

Hoe weet ik of een artikel voorradig is?

Bij ieder artikel op de website staat een voorraad indicatie. Dit geeft aan of een artikel bij ons op voorraad is of dat er een levertijd is. Deze levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid bij de leverancier.

Op het moment dat je de bestelling afrekent worden de artikelen voor jou gereserveerd. Mocht op dit moment blijken dat het artikel toch niet direct leverbaar is dan geven wij je de keuze het artikel te laten vervallen of na te laten leveren. Meer over levering.

Bij sommige artikelen staat “Dit artikel is niet via de website te bestellen, maar wel te koop in onze Megastore”. Waarom is dat?

Sommige artikel zijn te groot, te zwaar, te kwetsbaar of te gevaarlijk om per post te versturen. Denk aan accu’s, koelkasten, toiletten en noodsignalen. In dit geval is het niet mogelijk deze via internet te bestellen. Het artikel is dan wel te koop in onze winkel.

Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar krijg de melding dat de betaling is mislukt?

Ga na of er een storing is bij je bank. Als dat het geval is kun je later nogmaals proberen om een bestelling te plaatsen. Wanneer dat niet de oorzaak is kun je met een andere methode proberen te betalen. Zolang je geen factuur van ons ontvangt is je bestelling niet geplaatst. De factuur ontvang je binnen een uur.

Hoe kan ik mijn bestelling veilig betalen?

Om veilig en snel af te rekenen kun je gebruik maken van verschillende betaalmethodes. Bezoek voor meer informatie de pagina over betalen. Wij leveren niet op rekening of onder rembours.

Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling verzonden is. Waar is deze nu?

Je pakket is overgedragen aan PostNL. Met de Track & Trace code kun je op de website van PostNL zien waar je pakket nu is. Indien bekend zie je de dag waarop de zending aangeboden zal worden en waar mogelijk ook een tijdvak waarin dit zal gaan gebeuren.
Meer informatie over levering

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Wij leveren je bestelling in Nederland en België.

Mijn bank staat er niet tussen bij iDEAL?

In dat geval is het niet mogelijk om met die bank met iDEAL te betalen. Misschien biedt één van onze andere betaalmethodes, zoals betaling met een creditcard uitkomst.