Klantenservice

Vandaag open tot 18:00

Vuurwerk-water

Jaaroverzicht 2014

De laatste dagen van december gaan voorbij. De Sint heeft ons land weer verlaten met alle soorten Pieten, de kerst staat voor de deur en het vuurwerk ligt al klaar. Het is tijd om terug te blikken op het afgelopen watersportjaar.

Prachtige bestemmingen voor de watersportliefhebber

We hebben je in onze blogs meegenomen naar de meest uiteenlopende locaties, zoals de Kanaaleilanden, Ramsgate, Isle of Wight, Normandië en Calais. Hiermee hopen we je een beetje geïnspireerd te hebben met leuke bestemmingen.

Leuke evenementen

Dit jaar waren er ook vele evenementen, waarbij natuurlijk de Demodag 2014 toch wel ons hoogtepunt was. Met onder andere demonstraties van waterdichtje hoesjes voor smartphones en tablets en producten van Raymarine wisten we klanten en spontane bezoekers een leuke dag te bezorgen. We kunnen je alvast verklappen dat we ook volgend jaar weer een Demodag zullen organiseren! Houd ons blog en social media goed in de gaten, zodat je er niets van mist.

Maar er was nog zo veel meer te beleven dit jaar! Wat te denken van Dordt in Stoom, de Grevelingencup, de Brouwse Classic’s Regatta, de HISWA te water en de Wereldhavendagen. Wij kijken nu al uit naar de mooie evenementen die ons volgend jaar te wachten staan, waar we je natuurlijk weer over gaan vertellen.

Handige tips

Maar het leven van een watersportliefhebber bestaat niet alleen maar uit reizen, varen en evenementen bezoeken. Wanneer je een boot hebt, dan heb je ook te maken met onderhoud om extra lang plezier te hebben van het vaartuig. Zo vertelden we je hoe je spinnen van je boot kunt jagen, hoe je de boot winterklaar maakt en hoe je bevriezing kunt voorkomen in je waterleidingen. Maar we vertelden je ook waar je op moet letten bij reddingsvlotten en welke anodes je het beste kunt gebruiken.

Een gelukkig nieuw jaar

Natuurlijk willen we via deze weg gelijk even gebruik maken van het moment om jullie te bedanken. We zijn erg blij met zulke leuke klanten, dus reken er maar op dat we volgend jaar weer een hoop kopjes koffie zullen zetten voor jullie!

Wat was dit jaar jouw hoogtepunt op het gebied van watersport? We horen het graag van je!